ראשי » כנסים וימי עיון » ימי עיון » השנים הראשונות בחיי קרן גידור
ראשי » כנסים וימי עיון » ימי עיון » השנים הראשונות בחיי קרן גידור
כחלק מהסיוע שלנו באיגוד קרנות הגידור בישראל בהנגשת מידע מקצועי לחברי האיגוד, אנו מתכבדים להזמינכם ליום עיון מקצועי ופרקטי המיועד לקרנות גידור בתחילת דרכן.
במפגש נעסוק בכל הנושאים הרלוונטיים למנהלי קרנות גידור. התכנים יועברו על ידי אנשי מקצוע מובילים מהתעשייה.
איגוד קרנות הגידור בישראל (ע"ר) ("האיגוד") אינו אחראי לתכנים (מכל מין וסוג שהוא) שיועברו במהלך יום העיון או בקשר עם יום העיון ("התכנים"). הסתמכות על איזה מהתכנים הינה באחריות הגורם המבקש להסתמך עליהם. התכנים אינם מהווים ייעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר מכל מין וסוג שהוא. כל אזכור ביחס לכל צד שלישי במסגרת התכנים, לרבות ביחס למוצריו/שירותיו, אינו מהווה המלצה מטעם האיגוד ו/או מי מטעמו להתקשר עם אותו צד שלישי ו/או לרכוש את מוצריו ו/או לשכור את שירותיו.
נגישות:
החברה פועלת ומקדמת את נושא הנגישות על-פי המוגדר בחקיקת הנגישות ורואה בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה באתר החברה.
מטרתו של חלק זה באתר הינו יידוע בדבר הסדרי הנגישות של החברה.
ידוע כלל עובדי החברה- כלל עובדי החברה יודעו אודות דרישות החוק תוך דגש על איסור אפליה, מתן שירות שוויוני בסביבה מכילה, ועל הסדרי הנגישות של החברה ללקוחות עם מוגבלויות.
הדרכות שירות לעובדים- עובדי השירות הוכשרו במתן שירות לאנשים עם מוגבלויות כמו גם מנהלי המוקדים.
מוקדי שירות טלפוני-מוקדי השירות שלנו זמינים ונגישים עבור כלל לקוחותינו, לרבות אנשים עם מוגבלות. המענה הקולי מותאם והינו ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי .
מסירת מידע בפורמט נגיש– החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכזת הנגישות של החברה כפי שמופיע בהמשך.
רכז נגישות : ??????
טלפון: ?????
פקס: .??????
דואר אלקטרוני: ???????